آیا می توان برای دریافت در نارسایی کلیه از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به در نارسایی کلیه از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان؟ هیچ کس نمی تواند به من بدهید دقیقا وپیش این سوال پاسخ، چرا که بسیاری از عوامل ممکن است اثر درمانی تاثیر بگذارد. اما برای اکثر افراد مبتلا به نارسایی کلیه، تا زمانی که آنها می توانند این درمان تحت ساخت و ساز از دکتر را که آنها می توانند فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.

اثر درمانی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند بیش از 80٪ از شانس به عقب بیماری خود را. برای افرادی که در مرحله وسط این بیماری هستند آنها می توانند 50 درصد از شانس مجبور به گرفتن بازیابی از این بیماری است. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است می تواند بیماری خود را به عقب نیست، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک این درمان داشته باشد.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟

به عنوان یک نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، این درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

همکاری با سایر درمان ها، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند بدون آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک زیر پیام، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/4065.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آیا این امکان دریافت در نارسایی کلیه درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: